Zaterdag schaakinloop Crabbehoeve

A.s. zaterdagmiddag 11 Mei vanaf 13 uur opent Crabbehoeve haar deuren in het kader van de 'Open Deuren Dag'. Onze schaakclub zal dan het grote buiten schaakspel open stellen en hopelijk ook wat bezoekers verwelkomen voor een potje op een 'normaal' bord. Er wordt gefluisterd dat onze Toernooicommissie (Wouter, Marcel met Lennard) na hun ronde nog een afzakkertje komen nemen; het beloofd in ieder geval een fraaie zomerse zaterdagmiddag te worden...

SCD_11_Mei.jpg

UIt de Nieuwsbrief van de Crabbehoeve:

"Zaterdag 11 mei aanstaande doen wij mee aan Open Deuren Dag. U bent van harte welkom tussen 13.00 en 16.00 voor een gezellige kop koffie, een potje schaak, een potje Jeu-des-Boules of kookworkshop! Wij zijn actief op zoek naar vrijwilligers voor inzet in de tuin, het klusteam en horeca. Maar wil je gewoon graag eens sfeer komen proeven ben je net zo welkom!"