Droevig nieuws op schaaksite.nl

Vandaag kwam ik op www.schaaksite.nl het bericht tegen over het overlijden van Pierre Smeets. Klik op Pierre Smeets overleden voor het hele bericht. Veel leden, en met name de leden die ook bij Groothoofd speelden, kennen Pierre nog uit zijn actieve jaren in Dordrecht. Na zijn pensionering verhuisde Pierre terug naar zijn geboortegrond in Brabant. Hij heeft daar een tijd bij HMC gespeeld en daar kwamen we hem nog wel eens tegen als ons eerste die kant op moest. Ook hebben een paar toernooitijgers Pierre een aantal malen meegemaakt op het zomertoernooi in Vlissingen.

Het zijn mooie herinneringen.

De verhalen over de avonturen die verschillende clubleden met hem hebben beleefd, zullen ongetwijfeld nog wel op deze site verschijnen.