Rapid Sliedrecht in Augustus

Van onze Sliedrechtse schaakviend Joost Stoker ontvingen wij onderstaand bericht, die we graag willen delen:

"Ik stuur jullie deze uitnodiging, omdat jullie nauw betrokken zijn bij het Dordtse schaakleven. In augustus wordt in Sliedrecht op 4 donderdagen de mogelijkheid geboden aan zowel startende als gevorderde schakers om vrijblijvend wat partijen te spelen tegen regiogenoten. Erg interessant voor bijvoorbeeld wat oudere jeugdleden of mensen die wat schaakritme willen opdoen. Het zou leuk zijn om weer eens wat nieuwe (en oude) gezichten te ontmoeten, uiteraard in een zeer ontspannen en laagdrempelige setting. Kunnen jullie dit aanbod delen onder de jullie bekende schaakliefhebbers en clubleden? Dank!"

Meld je aan via 06–83604114!

SLIEDRECHT – In augustus is iedereen van harte welkom om deel te nemen aan 1 of meerdere speelavonden van de Sliedrechtse Rapid-Vierdaagse.

Het speeltempo is toegankelijk: 20 minuten per persoon per partij + 5 seconden increment per zet. In totaal is het mogelijk om deel te nemen aan 12 speelrondes, maar ook als je slechts 1 partijtje speelt, is dat natuurlijk een optie. Het speelschema:

Elke 1e partij op een speelavond start om 20:00.  De Speelzaal en bar (met minimaal 10 biersoorten) zijn vanaf 19:30 geopend. Aanmelding kan tot uiterlijk 19:45 via Whatsapp/SMS/telefonisch: 06–83604114 óf in de speelzaal. Vermeld of je 1, 2, of 3 partijen meespeelt.

Als je nu al weet op welke donderdagen je wel/niet aanwezig zult zijn, laat dit dan alvast weten! Dit toernooi is ook aantrekkelijk voor jeugdspelers of vroeg slapers, omdat het mogelijk is om slechts 1 of 2 partijen op een avond te spelen.

Deelname is gratis. Het maximumaantal deelnemers per speelavond is 80. Wil je een plek in de eindrangschikking bemachtigen? Dan dien je minimaal 6 partijen te hebben meegespeeld. We hopen wederom een groot aantal nieuwe en bekende gezichten te kunnen ontmoeten!

Speellocatie: Thorbeckelaan 110 te Sliedrecht; bushalte voor de deur (bus 491), treinstation 17 minuten lopen, gratis parkeergelegenheid auto &  fiets.