Simultaan(s) slotavond 28 Juni

A.s. dinsdagavond is alweer de slotavond van een bijzonder seizoen. Gaandeweg werd het drukker en dus ook gezelliger op de Crabbehoeve. Daarbij is de instroom van een kwartet jeugdleden bij de senioren met behoorlijk goede resultaten een succes voor de Jeugdleiding. Hierbij dank aan Wouter de Bruin, Martijn Rijneveen en Rick Jelier voor hun niet aflatende inspanningen, niet alleen op de dinsdagavonden maar ook met bijv. Pentachess in onze regio.

Het avondprogramma begint om 18.30 uur, wellicht buiten als het mooi weer is, met een Simultaan voor de Jeugd door onze penningmeester Ben Sitton. Als 'rising star' is zijn ELO (de zogenaamde schaaksterkte) inmiddels boven 1900 gestegen en is daarmee de Top-10 van Schaakclub Dordrecht ingekomen.

Om ca. 20.00 uur start IM Mark Timmermans met zijn inmiddels klassieke Simultaan. Gemiddeld speelde Mark zijn laatste 6 optredens tegen zo'n 20 tegenstanders en haalde daarin een geweldige score van 88%. Bovendien vind Mark het leuk en zal na afloop wel door IWL Henk gehonoreerd worden!