De zon gaat weer schijnen....

Opeens bruist het weer van de schaakactiviteiten en niet alleen in Wijk aan Zee (met een prachtige partij van Jorden), maar ook bij Schaakclub Dordrecht. Gisteravond was een 10-tal leden op de Crabbehoeve actief met wat Rapid- en snelschaak en vooral ook veel, heel veel bijpraten (met een flesje water!).

Ondertussen kon een 4-tal zich uitleven bij het door Wouter de Bruin aangemaakte Online Chess. Komende weken hopen we op het volgende routeplan:

Dinsdag 25 Januari:     Crabbehoeve Jeugd om 18.30 uur en Senioreninloop vanaf 19.30 uur.

Woensdag 26 Januari:  Online schaak vanaf 20.00 uur (i.p.v. de gebruikelijke dinsdagavond).

Dinsdag 1 Februari:      Crabbehoeve mogelijke start Interne Voorjaars / lentecompetitie.

Verder gaat Schaakclub Dordrecht de mogelijheden voor overdagschaak onderzoeken, in eerste instantie wordt er gedacht aan de maandagmiddag.      Mede gezien het toenemende aantal gepensioneerden lijkt er voldoende animo te zijn. Kartrekker nestor Henk Timmermans hoort graag van jullie!