Welkom nieuwe leden

Gisteravond werd de 4e ronde van de interne competitie gespeeld met wederom meer deelnemers. Buitengewoon verheugend is de aanwas van zo'n 10-tal potentiele nieuwe leden, zowel bij de de senioren als de junioren. Het bestuur hoopt uiteraard dat ze zich welkom voelen in de Crabbehoeve en zich zullen aanmelden bij het secretariaat. Contactgegevens staan linksboven op deze website, maar gewoon op dinsdagavond aanspreken kan natuurlijk ook altijd..

IMG 1697

Gezellige bijna volle bak bij de Jeugd in de Crabbehoeve in de grote zaal. Jeugdleiders Martijn Rijneveen, Wouter de Bruin en Rick Jelier kunnen het nog net bolwerken en zoeken ondersteuning zowel binnen de club als van de ouders, e.e.a. ook conform het Jeugdmanifest (te vinden linkerkant op deze website).