Koos Abee overleden

Deze week is, na een periode van afnemende krachten, onze schaakvriend Koos Abee op 81 jarige leeftijd overleden. Hij was bijna een halve eeuw lid van Schaakclub Dordrecht en in die lange periode een geduchte aanvalsspeler & vaste kracht in Dordrecht 1 plus secretaris en adjunct bestuurslid SCD geweest.

Het bestuur wenst zijn gezin, familie en vrienden alle sterkte toe. Zeer binnenkort zullen we o.a. via een 'In Memoriam' meer aandacht schenken aan Koos.

Tevens willen we hierbij melding maken van het overlijden van 2 oud-leden, ook deze week: Paul de Roos (19 jaar lid) en Bertus van Manen (45 jaar). Uiteraard voor alle naasten van Paul en Bertus ons medeleven. In het volgende Digiblad meer aandacht voor hun beiden. Reacties zijn van harte welkom.