Als een nachtkaars……..

De externe competitie voor het seizoen 2019-2020 is nu officieel beëindigd. Na de KNSB heeft nu ook de RSB besloten de competitie stil te leggen. De resterende wedstrijden worden niet meer gespeeld en de competitie wordt afgesloten alsof hij niet gespeeld is.

Dat betekent geen promotie en degradatie voor de deelnemende teams van dit seizoen. Zowel de KNSB als de RSB hopen in september weer met de nieuwe competitie te starten. Dit betekent dat er gestart moet worden met de inventarisatie voor de teamindeling voor het nieuwe seizoen.
Aangezien ik dit helaas niet persoonlijk kan doen, omdat we zeker tot 1 juni geen clubavond hebben, zal ik begin mei een voorlopige teamindeling maken en deze per mail naar ieder (senior) clublid verzenden. Ik verzoek dan aan iedereen per mail aan mij te reageren indien hij/zij NIET met deze indeling kan instemmen.
Medio juni zal dan de definitieve teamindeling volgen welke in september door de ledenvergadering geaccordeerd dient te worden. Ik zal uitgaan van de door mij bekende gegevens betreffende deelname aan de externe competitie en persoonlijke prestaties in de interne en externe competitie van dit seizoen.

Ik hoop iedereen in juni weer te zien! Blijf gezond!

Hans den Boer, wedstrijdleider extern