D1 KAMPIOEN van de RSB

Het vlaggeschip van SCD is Kampioen van de Hoofdklasse RSB !!! En dat al in het 1e jaar van de splitsing KNSB / RSB ....

Een unieke prestatie, waarvoor vanaf deze plek en uiteraard het bestuur de felicitaties aan spelers, teamleiding en toch ook de supporters.

Gisteravond gierden de zenuwen rond in het fraaie clublokaal van Sha Mata in Charlois. De supporters John, Ben, Ton en Adri werden meegezogen in een roller-coaster van wel / niet kampioen. Dat duurde tot de laatste minuten, toen Joop het beslissende halfje professioneel op het bord liet bijschrijven.

De details van deze enerverende wedstrijd zullen ongetwijfeld binnenkort op deze site te lezen zijn en uiteraard ook met foto's in het volgende Digiblad.