5 en 6 mei 2018 schaakreis naar Hastings

Een paar weken geleden hebben we onder de leden de belangstelling gepeild voor een schaakuitwisseling met onze partnerstad Hastings. De belangstelling bleek overweldigend. Intussen hebben zich al 20 leden aangemeld voor de reis en dat betekent dat de reis doorgaat. Met onze Engelse schaakvrienden is afgesproken dat we op 5 en 6 mei 2018 Hastings zullen bezoeken en een match tegen de Hastings & St. Leonards Chessclub zullen spelen.

Daarnaast is er ook ruimte voor een cultureel uitstapje.

We verstrekken op zaterdag 5 mei om 07.00 uur vanaf de Crabbehoeve en zijn dan aan het eind van de ochtend in Hastings. Het is de bedoeling om op zondagavond om ongeveer 22.30 weer in Dordrecht te zijn. Aanmelden voor deze unieke schaaktrip kan nog bij secretaris@schaakclub-dordrecht.nl