Lennard wint met zijn team het Mannschaftblitzmeisterschaft Rheinland Pfalz

Lennard is met zijn club SC Remagen-Sinzig op zaterdag 4 maart kampioen snelschaken voor teams voor het district Rheinland Pfalz geworden. Na een uiterst spannende dag kon teamleider/motivator Hans van Nieuwenhuizen de felbegeerde beker in ontvangst nemen.

Het team bestond uit:

Bord 1   GM Alexander Dgebuadze Elo 2511

Bord 2   IM Richard Polaczek Elo 2409

Bord 3   IM Aleksander Alienkin ELO 2396

Bord 4   Lennard den Boer ELO 2091

Teamleiders; Hans van Nieuwenhuizen en Peter Noras.

Door dit resultaat is er wederom een plaats in de landelijke finale op 10 juni 2017 in Herford afgedwongen.

Ook in de competitie, 1 Rheinland-Pfalz-Liga, gaat het voortvarend. Met nog 3 ronden voor de boeg staat SC Remagen-Sinzig met 1 matchpunt voorsprong bovenaan. Mocht het team kampioen worden, het 2e kampioenschap op rij, is promotie naar de Oberliga SW een feit.