Afsluiting Schaakseizoen 2018-2019

Dinsdag 25 juni zijn alle leden welkom op wat alweer de laatste avond voor het zomerreces is. Traditiegetrouw sluiten we het seizoen af met een schaaksimultaan. Deze wordt -ook al bijna traditiegetrouw- verzorgd door clubkampioen Mark Timmermans.

Als u mee wil spelen meldt u dan ruim voor 20.00 uur in het clubgebouw. Er is een maximum gesteld aan het aantal deelnemers.

Ook is er gelegenheid om vrij te spelen, met mooi weer in de gezellige Crabbehoeve-tuin.

Na afloop van de simultaan wordt de avond afgesloten met hapjes en drankjes. Het bestuur nodigt alle leden uit hierbij uit.

Schakers die geen pauze nodig hebben kunnen hun aandacht richten op de diverse zomertoernooien.

Spelers die even rust nemen en hun aandacht op andere zaken richten zullen de ‘schaakbatterij’ op kunnen laden. Eind augustus start het volgende seizoen.

Namens het bestuur SCD dus van harte welkom.

Arend van Grootheest