Derde viertal wint van Ashtapada 1 (door Aart Harms)

Hierbij een kort verslag van de wedstrijd van afgelopen donderdagavond (14 december 2017). Goed voorbereid gingen we met de suv van Theo naar de schaakvereniging Asthapada in Hoogvliet.

Theo aan bord 1 had het nodige geluk, stond twee pionnen achter, maar kon op slimme wijze zijn partij omzetten in winst. Henk Barends moest aan bord 2 zijn meerdere erkennen, waardoor de stand weer gelijk was. Peter Fafie speelde een prima wedstrijd en kwam tot winst en ons Viertal had weer de leiding. De laatstewedstrijd duurde tot aan het eind en de stand van de stukken en pionnen was nog exact gelijk. Na lang geschuif werd besloten om er remise van te maken, zodat we de ontmoeting met Asthapada in winst hebben omgezet.